onsdag 22 september 2010

Slarvigt med uppdateringarna

Efter en helg som gick i Svullandets tecken, med godis och onyttig mat, lyfte jag skrot i måndags. Kanske jag den här gången kan lyckas hålla det vid liv lite längre. Det gör gott för kroppen redan, faktiskt.

Imorgon tänkte jag försöka cykla igen, fast en bättre väg den här gången. En som inte är 6 mil, utan runt 4.

Det känns mer och mer som om vikt inte är ett jättebra mått.

Mycket talar dessutom för att jag kommer att få tokspö på lördag. Kattmamman har varit magsjuk. På sin födelsedag, stackaren. Men GUUUUUU vilken tårta hon har skaffat att bjuda på!

Hon ska på någon sorts kalas på lördag. Jag vet varken hur eller när, men jag har ju svårt att tro att det blir nyttigt. Men det är efter invägningen när hon kommer att skrälla. Säga vad man vill, men inget skapar viktminskning som magsjuka. Jag är nästan lite avis, men det är en sort som inte smittar, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar