torsdag 19 augusti 2010

Jag har fuskvägt och allt möljigt

Den officiella vägningen är lördag morgon. Men igår fuskade jag, för jag var nyfiken. Och idag också. Ni andra som är nyfikna får vänta. Men jag vet ifall om jag vinner eller inte. Typ.

Kattmamman har köpt sin syster i tävlingen. Min svägerska försökte igår lura mig att äta choklad. Hon lyckades nästan inte alls!

Idag ska det cyklas på lunchen, och hem, och jag kommer att förtjäna tröstpris för det regnar SOM FAN!!!!! Och jag har inte ens stänkskärmar, för dem glömde jag hemma, fast jag gick hela morgonen och skulle komma ihåg dem!

I övrigt var det nyttigt igår. Yoghurt och Weetabix(!) till frukost (precis som idag) yoghurt och müsli (andra sorter) till lunch, och en mycket lätt sallad och en macka till middag. Inget fusk alls!

Ja, och så en liten chokladbit på kvällen då förstås.

Va tror ni? Kommer att jag att vinna mr Tomtefar 2010? Beach 2010 är ju liksom passé...

1 kommentar:

  1. På era matbeskrivningar låter det som ni båda äter på tok för lite protein. Yoghurt och musli är inte någon bra batningsmat i min värld eftersom det inte är ngt man är mätt på särskilt länge.

    Lycka till!

    /Sofia

    SvaraRadera