lördag 13 november 2010

nähä

Det gick bra tills i torsdags, men då lyckades jag göra en oätlig soppa. Och när jag inte hade någon plan så sket det sig igen.

Så nu ger jag upp.

Dags att följa något program.

Aftonbladets viktklubb fungerade inte. Så nu får jag prova konkurrenterna Expressens viktkoll istället.

Min kropp är förmodligen lite störd eftersom ett perfekt följt viktprogram som viktklubbs inte fungerar. Men så är det.

Vi storhandlar och planerar dagens måltider i minst en vecka framåt. Så planen är nu att äta upp det vi har hemma och sedan köra igång.

Gissningsvis kommer jag inte att bokföra allt jag äter här inne eftesom jag ska följa ett program, och förmodligen kommer att bokföra någon annanstans.

Men hur det går tänker jag bokföra här inne.

Förresten ska jag opereras om en vecka, och har sedan träningsförbud i en månad, så det kan ju bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar